torsdag 18. juni 2009

Klar...

for sykling!! Hmm.. Ja, er man ikke klar så blir man klar!! :-)

21. juni setter vi oss på flyet til Honningsvåg. Syklene er allerede sendt opp og venter, forhåpentligvis, i Nord! Enveisbillett har vi og hjem må man jo, så da blir det sykling!

Alt utstyr er klart.. gelé sete kjøpt inn! VIKTIG! Nå må vi bare huske å komme oss ut til Gardemoen på søndag, så går nok alt på et vis!

Dagens sitat:

"Det ordner seg alltid for snille jenter!"

Kommer snart tilbake med flere oppdateringer!

/ M

10 kommentarer:

  1. lykke te jenter! jippihalleluja!

    SvarSlett
  2. Dokke må ha godt tur :) glede meg til å høra om alle opplevelsane dokkas.

    SvarSlett
  3. Jesus! Detta hadde eg kje trodd! Eg e imponert...elle kanskje eg bør spara den komentaren t dåkke e ferdige;) Lykke t jenter...detta går fint...d e jo nerøve;)

    SvarSlett
  4. Heiane du...der var dåke i gang ja! skal sei! hadde liksom tenkt å ringa dåke før dåke dro, men mobilane funke vel sjølv om dåke er på tur tenke eg! glede meg til å høre kors dåke har det!! god tur så lenge!!

    SvarSlett
  5. Spennende å følge dere fra dag til dag. Kanskje vi skulle prøvd selv? Tøffe jenter vi har!

    SvarSlett
  6. God formiddag jenter! Fikk sms av deg i dag maggi :-) Stå paa! Er i molde den 15.juli: treffes vi der? Go! Go! Go!
    Mel

    SvarSlett
  7. Dåkke e så flinke!!!!
    E superstolte av dåkke eg!!!
    Den farten dåkke har,-kan dåkke vel svippa innom her også sykla opp ijen ittepå??
    Tenke masse på dåkke!!!:)
    Camomilla***

    SvarSlett
  8. Dokker e goe.Tenke på dokke når eg sykle te jobb.Sko ønska eg hadde vore så tøffe for 30 år siå.Eg ska spandera SPA enten på veien(Selje?)eller når du komme him.Klem mamma Bodhild

    SvarSlett
  9. Hallo alle 2
    Dokker er spreke. Det har vært spennende å lese så langt. Gleder oss til å treffe dere på Nordvestlandet. Vi skal kose oss.
    heia, heia klem fra mor Gro

    SvarSlett
  10. jajaja...dåkke e supergo ser eg!!!Hadde jo sagt d t pappa på forhånd ka dåkke sko jer,-han holdt på å le seg IHEEEEL ko lite sannsynlig d va at dåkke sko klara detta..."D e jo ner t Roma,-komme ALDRI t å skje" Har lest ifra bloggen dåkkas t han,-ko møkje dåkke sykle og ka dåkke jer på...hahaha!Han blei rimli L-Å-N-N-G-E i maskå og MEKTI imponerte av dåkke!!!d e eg ooooooooo!!!!!Jentene mine!!!!Eg savna dåkke!!!!!!!!!!!!!!Noahs så snart me e samla,-elle reker på taket mitt!!!LOVE fra spanjolen***(mullå)

    SvarSlett